Cloud Support Services (CSS): Testreszabható megoldás mindenki számára.

 
 

Cloud Support Services

Minden ügyfél más, ezért arra törekszünk hogy a támogatási szolgáltatásunkat partnereink és azok ügyfelei igényére szabhassuk legyen szó helyszíni, hybrid vagy felhos környezetrol.

A Cloud Support Services számos alap és opcionális termékcsomagot, funkciót tartalmaz amelynek célja az általános igényeken felül a speciális igények kiszolgálása.

  • Multikommunikációs csatorna a partnereink és ügyfeleik számára
  • Legmagasabb eset priorizáció, megoldás fókusszal
  • 24/7 incidens kezelés
  • Garantált kezdeti válaszido
  • Többnyelvu támogatás
  • Végtelen felhos támogatási kérés
  • On-premise és hybrid környezet támogatási opció
  • Premier Support for Partners Level 3 eszkaláció amennyiben szükséges

Elite Partner Program

Cloud Support Services Elite Partner programunk több, mint egy támogatási csomag.

Rugalmas szerkezetének köszönhetoen kiválaszthatja a legjobb lehetoségeket az egyes ügyfelek számára, és további opciókkal testreszabhatja csomagjukat számos keverheto és párosítható kiegészítovel.

A moduláris kiegészítok a következok:

  • Közvetlen hozzáférés az ügyfélnek, így nincs szükség arra, hogy Ön közvetítse az ügyfelek kéréseit
  • Egyéni SLA-k, a kezdeti válaszido 15 perc alá csökkentése a kritikus problémák esetén
  • Kedvezmények a TD SYNNEX Managed Services és a TD SYNNEX Academy teljes katalógusában

Összehasonlítás letöltése Visszahívást kérek  

Esettanulmány

Angol nyelvu esettanulmány mely megmutatja milyen távlatokat képes nyitni a Cloud Support Services

Letöltés

Nem biztos benne hogy melyik csomag lenne a megfelelo számára? Itt megnézheti a csomagok összehasonlítását.

Adjon fel támogatási kérést

Szüksége van technical támogatásra felhos vagy hybrod környezetben?

Technikai támogatási kérés nyitása