Felhőtámogatási szolgáltatások Microsoft termékekhez
Tudjon meg többet a Microsoft termékekhez nyújtott támogatási szolgáltatásainkról
A TD SYNNEX Felhotámogatási Szolgáltatásainak (CSS) keretében elérheto, tanúsítvánnyal rendelkezo technikusok segítségével kivételesen magas szintu ügyféltámogatást biztosíthat ügyfeleinek. A TD SYNNEX 1-es, 2-es és 3-as szintu támogatást biztosít a megoldáshoz és az eszkalációhoz. A támogatási szolgáltatások köre többek között a fiókok aktiválására, a leállásokra/javításokra, a konfigurálási problémákra, a hibaelhárításra és a GYIK-ekre, a frissítésekre, valamint a teljesítménnyel kapcsolatos problémákra terjed ki. A TD SYNNEX többféle támogatási konstrukciót kínál, többek között havi elofizetést vagy jegyenként fizetendo szolgáltatást. Saját neves opciók is elérhetok.
A támogatás e-mailben, telefonon, jegyrendszeren keresztül vagy élo csevegoben érheto el.
A támogatási szolgáltatásaink elérhetoségével kapcsolatos további információkért töltse le az alábbi adatlapokat.
Tudjon meg többet a Microsoft termékekhez nyújtott támogatási szolgáltatásainkról
Felhasználói útmutatók a CSS jegyrendszerhez és az élő csevegőhöz