24/7 Műszaki Támogatás

 
 

TD SYNNEX Felhotámogatási Szolgáltatások

A TD SYNNEX Felhotámogatási Szolgáltatásainak (CSS) keretében elérheto, tanúsítvánnyal rendelkezo technikusok segítségével kivételesen magas szintu ügyféltámogatást biztosíthat ügyfeleinek. A TD SYNNEX 1-es, 2-es és 3-as szintu támogatást biztosít a megoldáshoz és az eszkalációhoz. A támogatási szolgáltatások köre többek között a fiókok aktiválására, a leállásokra/javításokra, a konfigurálási problémákra, a hibaelhárításra és a GYIK-ekre, a frissítésekre, valamint a teljesítménnyel kapcsolatos problémákra terjed ki.  A TD SYNNEX többféle támogatási konstrukciót kínál, többek között havi elofizetést vagy jegyenként fizetendo szolgáltatást.  Saját neves opciók is elérhetok.

A támogatás elérése

A támogatás e-mailben, telefonon, jegyrendszeren keresztül vagy élo csevegoben érheto el.

  • Az e-mailes és az élo csevegos támogatás minden európai nyelven elérheto a nap 24 órájában a hét minden napján
  • Az angol nyelvu telefonos támogatás a nap 24 órájában a hét minden napján elérheto
  • A német, francia és spanyol nyelvu telefonos támogatás közép-európai ido szerint 9:00 órától 18:00 óráig érheto el 

A támogatási szolgáltatásaink elérhetoségével kapcsolatos további információkért töltse le az alábbi adatlapokat. 

24/7 műszaki támogatással kapcsolatos tartalom


Felhőtámogatási szolgáltatások Microsoft termékekhez

Tudjon meg többet a Microsoft termékekhez nyújtott támogatási szolgáltatásainkról

További információ

Felhőtámogatási szolgáltatási felhasználói útmutatók

Felhasználói útmutatók a CSS jegyrendszerhez és az élő csevegőhöz

További információ